29 Ağustos 2015 Cumartesi

Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu Kitap Yorumu

Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu
Eleanor Coerr
Tatlı, hüzünlü, içini ağlamaktan eriten, cesaretlendiren ve DAHA FAZLA AĞLATAN güzel ilkokul öğrencisi için uygun bir kitap.

Tamam itiraf ediyorum ben biraz ağlak birisiyim konu kitaplara gelince. Bunu bir kenara koyarsak kitap cidden kalp hüzünlendiren bir kitaptı. Bu kitabı 3. Sınıfta okusaydım kusarak ağlar, kitabı da en sevdiğim kitaplar listesinde 40. sıraya (40 iyi bir sayı..) koyardım. Ama bu kitabı 16 yaşında okumak pek de mantıklı değildi. O yüzden çok da zevk aldığımı söyleyemeyeceğim.
Kitap kısaca 2. Dünya Savaşı’ndan sonra Japonya’daki küçük bir kızı anlatıyor. Gerçek bir hikaye olması ayrıyeten okuyucuyu etkileyen bir unsur.
Böyle kısa bir kitaba başlayayım diye almıştım elime. Bi baktım bitirmişim. Zaten 90 sayfalık, büyük puntolu bir kitap olduğu için çok da şaşırtıcı bir şey değil.
İçinde küçük küçük çizimler var ve en sonundaki Turna Kuşu’nu nasıl yapacağımızı gösteriyor. Hiç denemedim AMA BİR GÜN ELBETTE DENEYECEĞİM.

Alıntı
Bu bizim yalvarışımız
Bu bizim duamız

Dünyada barış istiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder