3 Ağustos 2015 Pazartesi

Booktube-A-Thon / 1. Gün

BOOKTUBE-A-THON
1. GÜN
İlk gün güncellemesiyle karşınızdayım! Bütün gün güneşin altında yatıp kitap okuduğum gerçeğini göz önüne alırsa seçtiğim ilk kitabı BİTİRDİM. Evet yanlış duymadınız, Jennifer L. Armentrout’un yazdığı Lux Serisi’nin son kitabı Direniş’i bitirdim. 361 sayfa :’)
Çok azcık sıkılmadım değil ama olur öyle şeyler.
Daha günün bitmediğini göz önüne alarak Almanca çocuk kitaplarına geçiş yapayım dedim. İyi haber sadece 91 sayfa, kötü haber ise........anlamıyorum. Bilmediğim kelimeler zorluyor anlayacağınız. Ama güzel olan şey yazlıkta Almanya’da doğmuş büyümüş bir arkadaşım var VE HER AN BİLMEDİĞİM KELİMELERİ ONA SORABİLİRİM <3 Bugün “In die Falle gelaufen”ı bitirmeyi hedefliyorum. Uzak bir ihtimal olsa da bir bakmışsınız bitirmişim.


Bu kadar gevezelik yeter. Ben kitaba geri dönüyorum. Adios +_+

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder