17 Ağustos 2015 Pazartesi

5N+1K Mim

5N+1K Mim
Rüzgardan Notlar’da gördüm, hadi yapayım dedim. Sanırım en sevdiğim blog aktivitesi tag cevaplamak...

Sorulara geçelim!

1. Okurken hangi içeceği içmeyi tercih edersin?
Soğuk nesquikli süt <3

2. Favori okuma mekanın neresidir?
Yatağım <3


3. Kitap okumak çok gereksiz, diyen biri hakkında ne düşünürsün?
Herkesin düşüncesi farklıdır der konuyu da kapatırdım sanırım.

4. Kitaplarını genelde nereden alırsın?
Tüyap’tan. Sabredemezsem de D&R.

5. Roman dışında en çok okuduğun şey nedir?
Manga.

6. Favori dizi karakterin kimdir?
Arya Stark <3

7. Bir roman yazsan en çok neyi kendine konu edinmek istersin?
Kadın erkek eşitsizliğinden doğan sorunların bulunduğu bir kitap yazardım.

8. Bir kitabın filmini çekecekler ve filmi çekilecek olan kitabı sen seçeceksin. Hangi kitabı seçersin?
Buradan ya “Ya sen yönetsen” mimine gönderme yapıyor ve tabii ki de Gölge ve Kemik diyorum.

9. Bir yazarla tanışma fırsatın olsaydı, bu hangi yazar olurdu?
Ay bilemedim ki. Şansım olsa Licia Troisi’yle konuşur SERİSİNİN SONUNCU KİTABINI TÜRKİYE’DE ÇEVİRMEDİLER SONRA DEVAM SERİYİ ÇEVİRDİLER SEN NE YAPIYORSUN NİYE BİR ŞEY YAPMIYORSUN BİZİ HİÇ Mİ DÜŞÜNMEZSİN derdim heralde veya Ursula K. LeGuin’le tanışır kanka olurdum. Hoş kadın 80 yaşında mı ne, çok da kanka olmak isteyeceğini sanmıyorum...

10. Çok hevesle okuyup hayal kırıklığına uğradığın bir kitap?
Öyle büyük bir hayal kırıklığına uğradığım bir kitap hiç olmadı ama Bana Dokunma’yı daha fazla seveceğimi düşünmüştüm. Ne yapalım, kitaplara beklentiyle okumanın bazı kötü getirileri var :(


İsteyen mimi yapsın, teşekkürler.

4 yorum:

  1. maydasya.blogspot gerçekten muhteşem.👍👍👍Kitapları yorumlarkenki yazma üslubuna bayıldım. Çok sıcak ve içten 👍

    YanıtlaSil
  2. Şimdi size maydasya.blogspotla tanışmamın hikayesini anlatayım. Bir zamanlar ben küçükken, hatırladığım kadarıyla 70 lerin sonuydu evet... Hayatta hiçbir uğraşım yoktu. Tek yaptığım uyumak ,yemek yemek, okula gitmek, oynamak ve tekrar uyumaktı. Sonra bir gün, evin ıssız olduğu bir gün, salondaki sehpanın üzerindeki gazeteler dikkatimi çekti. Gazetenin üzerinde bir kısım kırmızı çizgilerle ayrılmıştı. Hemen şöyle bir göz attım gazeteye. Kırmızı yere gelince duraksamak zorunda kaldım. Okuyan Maydas başlıklı gazete yazısıydı bu, tabii o zamanlar internet filan yok... Hemen okumaya başladım. Yazar kitap denen bir şeyden bahsediyordu. O zamana kadar bu sözcüğü hiç duymamıştım. Ayrıca okuduğu bir kitap hakkında yorum yazmıştı. O akşam evden gizlice kaçtım ve şehir merkezine indim. Evet... İşte oradaydı... Dükkanın kapısında "Kitap Gelmiştir" yazıyordu. İşte kitapla böyle tanıştım. İşte o zamandan beri maydasya okuyorum. Beni kitapla buluşturduğu için çok ayrı bir yeri vardır bu bloğun. Tabi zaman ilerledi şimdi internet üzerinden yürütülüyor bu çalışma. Gerçekten muhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni sizler var ettiniz. Genç bir yüreği kitapların tozlu ve çikolata kokan sayfalarıyla tanıştırdıysam bu dünyadaki en mutlu insan benimdir. Bu başarı küçük bir adım olabilir, ancak benim için büyük bir adımdır. Size daha fazla kitaplı günler dilerim. Saygılarımla biricik mütevazı kahramanınız Maydas.

      Sil
    2. Deliyim. Delisin. Deliyiz.

      Sil