14 Ağustos 2015 Cuma

Booktube-A-Thon / Okunanlar

BOOKTUBE-A-THON
OKUNANLAR
Booktube-a-thon sona erer ve okunanlar bölümüne balıklama dalış yaparız. Aslında balıklama dalış diye nitelendirmem için bu yayını geçen Pazartesi booktube-a-thon bitişinde paylaşmış olmam gerekirdi. Ama ne yapayım TEMBELİM :’) ve siz beni bu halimle seviyorsunuz <3

Neyse ne, bu ton ton okumada toplam 4 kitap bitirdim. Yok mu bana alkış? 7 gün için 4 kitap az değil, evet biliyorum ama daha fazla okuyabilir miydim? Evet. Okudum mu? Hayır. I DON’T CAREEE ~
7 görevin sadece 3’ünü tamamlayarak büyük bir başarı elde edemedim arkadaşlar. AMA EN AZINDAN DENEDİM. Tabii bazı olumsuzluklar yüzünden daha fazla görevi tamamlayamadığımı belirtmek isterim. ÖRNEĞİN SEÇTİĞİ ALMANCA KİTAPARINI OKUDUĞUMDA ANLAYAMAMAM GİBİ... Sonra o Almanca kitaplarından birini tamamiyle yanlışlıkla evin içinde KAYBETTİM ve BULAMIYORUM. Şimdi bardağın dolu tarafına bakalım ve tamamladığım görevlere göz atalım.

Muhteşem Gatsby’le kapağında mavi olan bir kitap oku görevini,
Hayvan Çiftliği’yle birisinin favori kitabını oku görevini,
Dövüş Kulübü’yle de okumayı çok istediğim bir kitabı okuyarak 3 görevi bitirmiş oldum.

Bir de Melez Sözleşmeleri’nin son kitabı Direniş’i bitirdim AMA BİR İŞE YARAMADI. Şaka şaka göreve gitmedi ama okumak bana zevk verdi. Ki zaten önemli olan da o. ZEVK ALMAK!

Sonuç olarak ilk read-a-thon’um, ilk ton ton okumam 0-0, bana göre verimli geçti. Uzun süredir bir kitabı bitirip hemen diğer bir kitaba başlamıyordum, özlemişim. Gelecek ton ton okumalarda görüşmek üzere!

Bu güzel edit için Rüzgardan Notlar'a teşekkür ederim <3

HOŞÇAKALIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder