14 Ağustos 2015 Cuma

Disney Kitap Tagı

Disney Kitap Tagı
Disney Book Tag
HALLOOO! Bu sefer başka eğlenceli tagla karşınızdayım! Sevgili Rüzgardan Notlar’a beni etiketlediği için teşekkür ederim :’)
Kat (Youtube kanalı: Katytastic), bu tagı Melissa de la Cruz’un yeni çıkan, ve büyük olasılıkla daha Türkçeye çevrilmemiş kitabı “The Isle of the Lost”un tanıtımı için ortaya çıkarmış. İyi de etmiş. Orijinal video için buraya tıklayabilirsiniz (pffff ciddi sitelere döndüm, yok şuraya tıklayınız falan fghdjh)

Sorulara geçeliiim!


1. Küçük Deniz Kızı – Kendini yaşantısından tamamen aykırı bir dünyada bulan bir karakter, sudan çıkmış balık?
Sen bir büyücüsün Harry.


2. Cindirella (Külkedisi) – Büyük bir değişim geçiren bir karakter?
Bella Swan, Alacakaranlık.. Eh bi zahmet kız vampire dönüşüyor. (Dün Twilight maratonu yaptık da kusuruma bakmayın *-*) 


3. Pamuk Prenses – İçinde değişik karakterler olan bir kitap?
Dövüş Kulübü, kitabı okuduysanız karakterlerin fazlasıyla farklı olduklarını bilirsiniz. #nospoiler

4. Uyuyan Güzel – Uyuya kalmanızı sağlayan bir kitap?
Yüzen Şehir. Üzgünüm Jules Verne. 6. sınıfta falan okusaydım uyumazdım ama BİRAZ SIKICIYDI SORRY NOT SORRY

5. Aslan Kral – Çocukluğunda travmatik olaylar yaşamış bir karakter?
Her kitap karakteri gibi mi örneğin?
Ciddi bir cevap istiyorsanız Bana Dokunmada’n Juliette içler acısı bir çocukluk geçirmiş. Sevilmemek zor olsa gerek.

6. Güzel ve Çirkin – Seni başta uzunluğuyla korkutan ama başladıktan sonra hikayesini güzel bulduğun bir kitap?
Beni hiçbir kitap korkutamaz ;)

7. Aladdin – İyi ya da kötü sonuçlansa da dileği gerçekleşen bir karakter?
Duman ve Kemiğin Kızı’ndan Karou. O son hem beni hem onu bitirdi. Bazen gerçeği öğrenmek can YAKIYOR, YANIYORUM ALLAAAM KİTAPP, SON, NASIIL.

8. Mulan – Olmadığı biri gibi davranan bir karakter?
Benim tatlı muhteşem Gatsby’m..

9. Oyuncak Hikayesi – Karakterlerinin gerçek hayatta da bulunmasını istediğin bir kitap?
Lux serisindeki karakterlerin gerçek olmalarının hayali bile güzel :’) ~DAEMON YE BENİ~
 (Benim favorim Luc ama bu aramızda kalsın)

10. Disney Descendants – En sevdiğin kötü karakter?
~ Karanlıklar Efendisi ~ 


Tagladığı için Rüzgardan Notlar’a tekrar teşekkürler. Onun cevaplarına göz atmayı unutmayınız <3


Bunu okuyan sevgili kişi SENİ TAGLIYORUM, YOU’RE WELCOME (küçük not; instagramdan bile yapabilirsiniz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder