2 Ağustos 2015 Pazar

Booktube-A-Thon / Okunacaklar Listesi

BOOKTUBE-A-THON
TBR LİSTESİ
Okunacaklar Listesi
VEEEE BU READ-A-THONDA HANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞIMI SEÇMİŞ BULUNMAKTAYIIIM!!! *clapclapclapclap*
 (El annemin eli <3)
Gördüğünüz gibi iki tane Almanca kitap okumayı planlıyorum. Bütün bir temmuz ayı boyunca dilimi geliştirmek için Almanya’da kaldım. Dil kursuydu, aktivitelerdi derken pek zaman bulamadım blogda paylaşım yapmaya. Öncelikle bunun için özür dilerim. AMA şöyle bir gerçeği de göz önünde bulundurmalıyız ki KALDIĞIM AİLEDE WİFİ YOKTU. İnternet ihtiyacımı bir saatlik Starbucks ziyaretlerimle karşılamaya çalışıyordum. Zor günlerdi. Şükür geçti..
Almanca kitaplara dönersek, bunları seçmemin nedeni en son satın aldığım kitaplar olmaları. Almanya’da bir bit pazarından (ben de Almanya’ya gidip bit pazarına nasıl düştüm bilmiyorum. Gözümü kapatıp açana kadar elimde bu iki kitap ve 1,50 euromun boşluğu vardı) aldım. 4. görevi bu kitaplarla tamamlamış oluyorum (4. Eline geçen son kitabı oku (Bu kitabı satın almış olabilirsin, birisi hediye etmiş olabilir. Çalmış olmayın ama. Çaldıysanız gidin geri verin, manyak manyak hareketlere gerek yok) Ayrıca bir oturuşta bitirmeye çalışacağım kitap da bu kitaplar arasından olacak.
Mavi kapaklı kitap için ise Muhteşem Gatsby’i seçtim. Gördüğünüz gibi kadının elbisesi mavi <3
Başkasının favori kitabına gelirsek Hayvan Çifliği, George Orwell. Sevgili booktuber Ariel Bissett’in favori kitabıymış. Ayrıca uzun süredir okumak istediğim bir kitaptı. Booktube-a-thon’da bahane oldu anlayacağınız.
Soyadı D’yle başlayan bir yazar ne yazık ki bulamadım. Yazlıkta olduğum için yanımda bulunan kitap sayısı az. Olsun. Bütün görevleri yapmak zorunda değilim, DEĞİLSİNİZ!
Diğer 2 kitabı da 7 kitabı bitirmek için listeme aldım. Bir bakarsınız 7 kitabı da bitirmişim. Zor ama why not :)

SİZ HANGİ KİTAPLARI SEÇTİNİZ?
Cevaplarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder