7 Ağustos 2015 Cuma

Booktube-A-Thon / 5. Gün

BOOKTUBE-A-THON
5. GÜN
Ve Muhteşem Gatsby biter.
Beni hüzünlendirse de, sonunda çok küfretsem de, bir arkadaşımla uzun uzadıya konuşmalarımız sonucunda (fikrimi değiştirdi diyebiliriz) 5 üzerinden 5 vererek kitabı beğendiğim kararına vardım. Herkes bilir beni. Mutsuzumsu sonları sevmiyorum ama ne diyebilirim başka türlü bitse kitap güzel olmazdı. Neyse neyse... Kitap yorumunda içimdekileri dökeceğim ne de olsa.
Dövüş Kulübü’ne dalış yaptım bu sırada. Hiçbir şekilde bir günde bitiremeyeceğimi anladım. Tamam belki kasarsam bitiririm ama Dövüş Kulübü’nü az biraz yavaş okumak istiyorum. SONRA FİLMİ İZLEYİP REREAD YAPIP POSTERİNİ ÇIKARIP KICKBOXA BAŞLAYACAĞIM <3
Söylemedim sanırım. Ben ne Muhteşem Gatsby’i ne de Dövüş Kulübü’nü izlemedim. Akıllı bir kitap kurdu olarak önce kitabını okumayı tercih ediyorum :’)

İzleyeniniz varsa, nasıldılar?

Cevaplarınızı beklerken ben okumaya devam edeceğim. BYE (acı gerçek kimsenin yorum yazmayacak olması H_H)

2 yorum:

  1. Aşk olsun ne zaman yorum yapmadım :'( İki kitapta okuma listeme. Özellikle de Dövüş Kulübü fakat birçok defa başlama girişiminde bulunup bir türlü bitiremedim read-a-thon'u bitirip ona mı başlasam acaba?

    YanıtlaSil