26 Ocak 2016 Salı

Game of Thrones/6. Sezon Teaser

GAME OF THRONES
6. SEZON TEASER
HBO, Youtube kanalında üç gün önce 3 tane teaser yayınladı. Pek bir şey ifade etmeseler de, bundan kastım arkada havalı sözler ve ekranda da sadece flamaları süzülüyor olsa da,  SABIRSIZLANMAMA NEDEN OLDULAR. BEN DE EN İYİSİ SEVGİLİ OKURLARI HEYECANIMA ORTAK EDEYİM DEDİM <3
Bir ay önce sevgili John’un olduğu bir teaser daha yayınlanmış, onu da bugün izledim:
 
JON ÖLCEN Mİ KALCAN MI KARAR VER.

 
Ya sen kim oluyorsun da Khaalesi’ye kimsesin diyorsun ya. Allahın çılgını, git ortak lisanı öğren deli.

 
Şu Ramsey ne zaman ölecek? (ayrıca “Winterfell is mine”dan sonra “Come and see” diyormuş. Başta anlamadım yorumlardan çıkardım sonrasında)

 
SHAMESHAMESHAME
Aralarında en sevdiğim (Jon’lu hariç) bu teaser.
“Everyone of us is poor, and powerless, and yet together, we can overthrow an empire” gerçekten güzel söz.

Gerçek bir trailer çıksa da rahatlasak. Hatta daha iyisi nisan gelsin hemen.

Gelecek trailer vs.’de görüşmek üzere!!!!

Dipnot: Videoları direkt koymayı isterdim ama çıkmadılar video koyma şeysinde #sorry

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder