1 Ocak 2016 Cuma

Bu Mevsim / Tag

Bu Mevsim #Tag
Tis The Season Booktag
Kış için ortaya çıkarılmış bir tag yapmak istiyordum. Geçen yıldan çıkmış ama bu senede de sevdiğim booktuberlar tarafından yapılan bu tag karşıma çıktı ve tabii ki yapmalıyım dedim. ( Eklemeliyim ismini Türkçeye çevirirken azıcık saçmaladım, affedersiniz)
Hemen sorulara geçelim.


1. Özellikle kışın okumaktan hoşlandığın bir kitap var mı?
Klasik bir cevap vermiş olacağım ama Harry Potter tam şöminenin karşısına kıvrılıp okunacak bir seri. Ondan başka aklıma kitaptan ziyade tür olarak tarihi kurgu geliyor nedense. Büyük olasılıkla şu şömine olayını düşünürsek eminim ki eskiden leydiler, lordlar bizden daha fazla şömine sefası sürüyorlardı.

2. Kapağında mavi olan bir kitap bul!
Neil Gaiman’ın Yolun Sonundaki Okyanus’u masmavi bir kitap <3

3. Yılbaşı ağacının yıldızı olarak tepesine oturtacağın bir kitap seç!
Şampiyon (Marie Lu) güzel kapağı ve isminden dolayı yıldız olmayı hak ediyor.

4. Yılbaşı tatilini geçireceğin kurgusal bir yer seç!
Tek kelime: NARNIA. Narnia’nın kışından daha güzel bir yer düşünebiliyor musunuz?

5. Bu tatile beraber gidebileceğin kurgusal bir karakter seç!
Olympos Kahramanları’ndan en sevdiğim melez Leo’yla giderdim. Hem üşümek sorun olmaktan çıkardı, hem de çokça eğlenceli olurdu.

6. Bu yılbaşında istediğin bir kitap söyle!
Harry Potter’ın yeni çizimli baskısının İngilizce versiyonu :(

7. Favori kış tatili atıştırmalığı, içeceği ve filmi?
Tavuk suyu çorba veya sıcak damla çikolatalı kek.
NESQUİKLİ SÜT.
Sanırım bunun için Narnia’yı söyleyeceğim. Penceremdeki manzara karlıyken karlı bir film izlemeye hayır demem.

Rüzgardan Notlar'ı taglıyorum. Yavrucum cevaplayı ver soruları <3

Böylelikle bu senenin ilk yayınını yapmış bulunmaktayım. Hepinize güzel bir yıl diliyorum!!!!

Orijinal video:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder