18 Haziran 2015 Perşembe

Ya Sen Yönetsen? Mim

Ya Sen Yönetsen?
Mim
Biricik sevgili bloggerım Rüzgardan Notlar’ın yarattığı mime beni taglamış, eh bana da yapmak düşer. Ellerine sağlık, baya güzel tag olmuş, ALKIŞLIYORUM <3

1-Hangi kitabın yönetmeni olmak isterdin?
Gölge ve Kemik – Leigh Bardugo
2-Oyuncuların kimler olurdu?
Alina Starkov’u mükemmel bir güzelliğe sahip birisi olarak hiç düşünmedim. Alice Englert güzel bir kız tamam kabul ama OFOFOF ALLAH ÖZENE BEZENE YARATMIŞ gibi bir güzelliği de yok. Hafif bir makyajla tam bir Alina Starkov elde edebiliriz.



Canım Karanlıklar Efendisi’ni, Sean O’Pry olarak seçiyorum. Tabii hayalimdeki Karanlıklar Efendisi’yle birebir değil. Yani ÖYLE BİR VARLIĞIN DAHA DÜNYAYA GELMEDİĞİNİ DÜŞÜNÜRSEK. Sean’ın gözleri gri değil ama bir lensle bunu düzeltebiliriz. İnanıyorum.
 

Malyen içinse uzun arayışlar sonunda Hunter Parish’i seçtiiim. Gönül ister ki adamın 29 değil de 17 yaşında olmasını ama elimdekiler kısıtlı. Önerilere açığım! Yedekte Joe Callier da var. Onu söylemeden de geçemeyeceğim.

3-Bir kitap filme uyarlanıyorsa genelde mutlaka çıkarılan sahneler de olur. Senin filminde hangi sahneler eksik olurdu?
HİÇBİR ŞEY! 5 SAAT SÜRSÜN BANANE HİÇBİR ŞEYİ ÇIKARMAM BEN.
4-Ya sen hayal gücü tavan yapmış bir yönetmensin. Baktın ki film böyle çok cansız, senaryoya da bazı eklemeler gerek. Nasıl sahneler eklerdin?
Olayları hep Alina’nın gözünden görüyoruz. Karanlıklar Efendisi’nin gözünden de olayları yansıtırdım.
5-Napolyon Bonapart ne demiş? Para, para, para... Ee, senin para kaynağın kim?
Bulunurrr. Ben bulurum, sen üzümüne ye bağını sormaaaa.
6-Sen de oynar mıydın? Oynarsan kimi oynardın?
Belki, bilmem. Bir grisha olarak takılabilirdim arada.
7-Aksilik bu ya! Sorunlar çıktı ve sen kitapta geçen bazı yerleri gerçek hayatta çekim için kullanamıyorsun. O zaman filmi nerede çekmek isterdin?
RUSYA.
8-Her yönetmenin çektiği filmde farkını ortaya koyduğu bir nokta vardır. Senin farkın ne olurdu?
Mükemmel müzikler, doğru yerde ve doğru zamanda çalınan soundtracklar bütün filmi mükemmelleştirir.

Rüzgardan Notlar’a tekrar teşekkürler bu yaratıcı mim için.


Ben de bir diğer blogger arkadaşım sevgili Melis Kitaplar Diyarlarında’dan Melis’i etiketliyorum <3 ve isteyen herkesi.

3 yorum:

  1. Cevapların da mim kadar güzel olmuş Özellikle 'Napolyon' sorusuna verdiğin cevaba baya güldüm:) Yine döktürmüşsün anlayacağın :D

    YanıtlaSil