14 Haziran 2015 Pazar

Kitap Kuru Tagı

Kitap Kuru Tagı
Book Courtship Tag
Romantik bir ilişkinin adımlarıyla kitapları eşleştirmeli falan filan falan filan tagı. Booktuberlarda görüp, beğenip, araştırıp, sorularını bulup, Türkçeye çevirip yaptım. En iyi şekilde çevirmeye çalıştım arkadaşlar ama ZOR ANAM ZOR SWEET TALK DİYE ADIM VAR AŞAĞIDA NASIL ÇEVİRECEĞİMİ BİLEMEDİM YEMİN EDERİM TATLI KONUŞMA NEDİR IY. Soruların İngilizcesi için buraya tıklamanız yeterli. LET'S START

Adım 1: İLK BAKIŞ – Kapağı yüzünden aldığın kitap?
Aslına bakarsanız ben hiçbir kitabı kapağına göre almam. Ben zaten genelde çok kitap almam. Tüyap’a kadar toplam 10 kitabı geçmemeye özen gösterir, Tüyap’ta da listeme yazdığım 50 civarı kitap alırım.

Adım 2: İLK İZLENİM – Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?
Uzun süredir random kitap almıyorum :( DUR geçen sene “Mefisto” (Trinity Faegen) diye kitap almıştım Tüyap’tan arkasındaki yazıyı ve çoğunlukla ismini beğendiğim için. Sonuç: ZAMAN KAYBI

Adım 3: TATLI DİL – Harika üslupla yazılmış kitap?
Biricik Ursula K. Le Guin’den Yerdeniz Büyücüsü. Ben bu kadının yazım şekline hastayım.
<3


Adım 4: İLK BULUŞMA – Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı?
Vampir Akademisi, Richelle Mead. O yıl Tüyap’ı beklemeyip bütün seriyi almıştım. Hala bitiremedim o ayrı mesele...

Adım 5: GECE YARISI TELEFON KONUŞMALARI – Seni bütün gece ayakta tutan kitap?
Akıcı ve sürükleyici olan BÜTÜN KİTAPLAR bana sabahlamak için birer bahane <3

Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA – Aklından çıkaramadığın kitap?
Şu aralar aklımdan çıkmayan kitap Çöküş ve Yükseliş (Leigh Bardugo). Mayısın ortasında bitirmeme rağmen AKLIMDAN ÇIKMIYOR. Yakında yorumu gelecek :3

Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık eller ellerimdeye dönüşmesi) – Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap (nasıl bir sorudur yav bu)?
Hiç özellikle elime aldığım kitabın nasıl hissettirdiğini düşünmedim ama şimdi doğruya doğru, siz Jules Verne’nin cep boyumsu ama cep boy olmayan İthaki Yayınlarının bastığı seriyi biliyor musunuz? O kitaplardan 3 tanesi (küçükken alıp okumadığım ama şimdi okumaya heveslendiğim kitaplar yığının içinden) bende var ve o kitaplar elimeyken daha fazla okuyasım geliyor. Güzel hissettirmeye bu girer sanırım..

Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA – Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap?
AÇLIK OYUNLARI! Önerdim, okudular, artık ailecek hep beraber fangirllik yapıyoruz.

Adım 9: GELECEK PLANLARI – Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?
Harry Potter’ı hem çocuklarıma hem torunlarıma okurken bi kaç milyon kez reread yaparım bence.
                                                                                 
Adım 10: BİR AŞKI PAYLAŞMA – Kimi taglıyosun?

Tek blogger biricik arkadaşım Rüzgardan Notlar’ı VE İSTEYEN HERKESİ <3

1 yorum: