27 Nisan 2015 Pazartesi

Kitap Karakterlerim Mimi

Kitap Karakterlerim
Mimi
Benim tatlı mı tatlı bloggerım Rüzgardan Notlar, Mim yapmış (her ne kadar mimin tam olarak ne olduğu bilmesem de..) ve beni mimlemiş <3 Bana da soruları cevaplandırmak düşer, değil mi? :D

1. İlk olarak; sence en çok hangi kitap karakterine benziyorsun?
Güzel soru... Hiçbir fikrim yok. Her karakterden bir kaç parça alıyorum diyelim. Birazcık Hermione, biraz Eragon, biraz Nobody hatta bir doz da Alina.


2. Kalbini fetheden kitap karakteri kimdir?
Ayy bunun için sanırım Percy diyeceğim. Percy is love, Percy is life.

3. Böyle evire çevire dövmek istediğin karakter?
Umbridge. Net.


4. Eğer mümkün olsaydı, hangi kitap dünyasına kim olarak dahil olmak isterdin?
Harry Potter dünyası, Luna Lovegood.


5. Hala ve daima öldüğüne en çok üzüleceğin kitap karakteri?
Daima mı olur bilemem ama uzun süredir kalbimi parçalamada ilk sırada Sirius var.


6. ‘Al beni, kaçır beni’ diye yüzüne bağırmak istediğiniz karakter?
Şimdi söyleyeceğim isim aslında bir kitap karakteri değil. Gelecekte raflarda görmek istediğim ve Wattpad’in starı Yabancı’dan EDİZ. Kaçırma işlemi en çok ona uyar ;)

7. Gerçek hayatta var olsa hayat mükemmel olurdun dediğin kitap karakteri?
EDİZEDİZEDİZEDİZEDİZEDİZEDİZEDİZEDİZEDİZ (affedersiniz 6. Soruda fangirl modumu kapamayı unutmuşum)

8. En sevdiğin yan karakter kim peki?
Leo Valdez!! Ona yan karakter demek biraz hakaret gibi olsa da yazmadan edemedim. Onsuz Olimpos Kahramanları serisi aynı olmazdı <3


9. Favori çiftin..?
Ay bilemedim. Eskiden olsa Percabeth derdim ama bu mimde fazlaca Percy’i kullandım :( o yüzden bu soruyu size bırakıyorum.

10.          Son olarak bir kitap yazdın diyelim. Senin karakterlerin nasıl olurdu?
Ana karakterim badass olurdu baştan söyleyeyim. Tek net şey budur. Kurguya, dünyaya, zamana göre farklı kişilikler ortaya koyardım.



ELLERİNE SAĞLIK HYRUZGAR!!!!

1 yorum:

  1. Senin tatlı mı tatlı bloggerın, cevaplarına bayıldı. Sana daha sık soru sormalıyım:))

    YanıtlaSil